Ik heb tot mijn verbazing een factuur ontvangen. Waarom?
We sturen je alleen facturen wanneer je zelf online een betaald account hebt aangevraagd op een van onze platformen. Soms ontstaat er verwarring omdat je je op diverse platformen kunt aanmelden voor Filmpeople: Filmvacatures.nl, Filmcastings.nl, Filmprikbord.nl, Filmstages.nl, Filmpeople.nl, Filmfiguranten.nl en Filmadressen.nl. Daarnaast beheren we ook Filmstart.nl en Filmnieuws.nu.

Bijna alle mensen die verbaasd zijn over een factuur van ons, blijken zelf te zijn vergeten dat ze zich hebben aangemeld. Denk dus even terug of je je ooit op één van onze sites hebt ingeschreven voor een lidmaatschap (voorheen ' abonnement'). Op de factuur kan je terugvinden op welke datum je het account hebt gekozen (bij verlengingen is de verlenging 12 maanden later, of een veelvoud van 12 maanden)

Verder willen we benadrukken dat Filmpeople op een open manier zaken te probeert doen, dus zonder kleine lettertjes. Tijdens het aanmelden trachten we dan ook duidelijk te communiceren voor welk account je kiest of hebt gekozen. Daarnaast vragen we je om voor een betaalmethode te kiezen en kun je gedurende het hele aanmeldproces je account-type en lidmaatschap-type nog wijzigen. Ook wordt reeds bij aanmelding aangegeven dat het account automatisch verlengd wordt, en na de verlenging eenvoudig opzegbaar is (opzegbaar per maand, zie de Algemene Voorwaarden voor het maandtarief: http://www.filmpeople.nl/paginas/view/75).

Als je meteen al spijt hebt van je aanmelding en ons dit binnen 14 dagen na de aanmeldingsdatum laat weten, dan kan je deze aanvraag nog ongedaan maken. Ben je later, dan kun je wel opzeggen maar vervalt je factuur niet. We brengen we de eerste 12 maanden in rekening. Wel kun je dan nog steeds de eerstvolgende automatische verlenging stopzetten. Neem hiervoor even contact op met de helpdesk: [email protected]